خانه
آخرین پست تاپیک : ۱۸:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۲۳
18 بازدید

تحقیق پرسش مهر 98-97 | تحقیق پرسش مهر 19

  • avatar
    کاربر جدید|1 سپاس شده|1111 پست
    ۱۸:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۲۳

    بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 به صورت کاملا دقیق و توسط تیم تخصصی مهرپاد طراحی و تدوین گردیده است و در راستای پرسش مهر رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس صورت گرفته است .

    آنچه در تحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 مشاهده می کنیم :

    چکیده

    مقدمه

    بیان مسئله

    بیان مسئله

    اهمیت موضوع

    پیشینه موضوع

    بحث روایتی

    مباحث پیرامون موضوع

    پیشینه و ادبیات

    پیشینه داخلی

    پیشینه خارجی

    متن اصلی

    نتیجه گیری

    پیشنهاد

    نتیجه گیری

    منابع و ماخذ

    بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 ریاست جمهوری

    ار به این صفحه هدایت شده اید مطمئنا به دنبال جستجو پیرامون بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 ریاست جمهوری این سایت را پیدا کرده اید.جای درستی آمده اید. ما چندین سال است که پرسش مهر را رصد می کنیم.امسال هم بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 ریاست جمهوری را دنبال کرده ایم.ما مقالات جذاب و جالبی برای شما عزیزان تهیه نموده ایم.

    بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 رئیس جمهور

    در پاسخ بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 رئیس جمهور ذکر نکت ای الزامی است.عزیزان این فراخوان یک فراخوان معمولی نیست. شما در واقع در سرنوشت یک کشور مشارکت می کنید.چون معمولا بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 ریاست جمهوری پیرامون و حاوی نکاتی مفید است. این نکات راجع به مشکلات سیاسی و اجتماعی کشور است. باید طوری راهکار دادکه در راستای حل مشکلات کشور قدم برداشت.

    بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 رئیس جمهور سال 97–98

    آیا تا به حال دریاره پرسش مهر رئیس جمهور سال 97–98 فکر کرده اید؟ آیا تلاش نموده اید که در این فراخوان شرکتی فعال و جدی داشته باشید؟ ما به شما کمک می کنیم .نمونه های فراوانی در ایت ما موجود است که می توانید از آنها بهره مند شوید.

    بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 رئیس جمهور 97

    نقاشی پرسش مهر رئیس جمهور 97

    نقاشی پرسش مهر رئیس جمهور 97 معمولا برای دانش آموزان است. آن هم نه همه دانش آموزان.فقط دانش آموزان ابتدایی در این محور شرکت می کنند.البته شرکت در آن برای عموم آزاد است با این حال بیشر دانش آموزان دبستانی به این محور علاقه دارند.

    بخشنامه پرسش مهر رئیس جمهور 97

    مسابقه پرسش مهر رئیس جمهور 97

    اگر دوست دارید در مسابقه بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 شرکت کنید . با ما باشید. سایت ما را بوکمارک کنید تا از سایر خدمات ما بهره مند شوید.در پی این فراخوان ما مقالات زیادی را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم که آن را در اختیار شما دوستان محترم قرار خواهیم داد.

    موضوع پرسش مهر رئیس جمهور 97

    موضوع بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 در سایت ما موجود است. البته با ارائه صد ها نمونه مقاله کاربردی .در ضمن می توانید آن را از مدیران مدارس و ارادات آموزش و پرورش و سایت های سازمان ها نیز دریافت نمایید.اگر دستور العمل جدید تری هم بیاید ما حتما شما را مطلع خواهیم ساخت.

    تحقیق پرسش مهر رئیس جمهور 97

    اگر به شرکت در تحقیق بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 علاقه دارید.مطلب ما را بخوانید و از سایت ما استفاده کنید.ما در سایتمان سعی نموده ایم به بهترین شیوه ممکن همه تلاش خود را در راستای بهبود شرایط شما در مسابقه فراهم نماییم.

    دانلود بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 رئیس جمهور

    برای دانلود بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 رئیس جمهور می توانید به لینک خرید بروید و روی آن کیک کنید ما سعی نموده ایم در این سایت بهترین مقالات را برای شما عزیزان فراهم نماییم. امید واریم بتوانیم به بهترین شیوه ممکن به شما در این رابطه کمک کنیم. و شما دوستان گرامی بتوانید با خیالی آسوده در این فراخوان شرکت کنید.

    پرسش مهر ۹۸-۹۷ رئیس جمهور مقاله و تحقیق آماده و کامل با فرمت ورد و قابل ویرایش تهیه شده توسط تیم تخصصی نگارش پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور به صورت دقیق و مطابق با استاندارد

    پرسش مهر ۹۸-۹۷ رئیس جمهور مقاله و تحقیق آماده و کامل با فرمت ورد و قابل ویرایش مقاله ای است که توسط تیم تخصصی ما در راستای پاسخ به سوال رئیس جمهور در ابتدای سال تحصیلی صورت گرفته است. در نگارش فایل حاضر تیم تخصصی ما تمام تلاش خود را در راستای هرچه قوی تر شدن این پژوهش که به صورت مقاله نگارش شده کرده ایم که در نهایت مقاله ای استاندارد در رابطه با پرسش مهر ۹۸-۹۷ به شما عزیزان ارائه دهیم.

    اهمیت بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19

    تجربه های بین المللی راهبرد های اثر بخشی را برای بهره گیری از مراحل پرسش مهر در عمل درفرهنگ های آموزشی مختلف نشان می دهند.پرسش مهر ازچین تا آمریکا ، از انگلستان تا استرالیا،از مکزیک تا آلمان و از آفریقای جنوبی تا ژاپن ، همه جا آهنگ تغییر و شوق به تحول در آموزش را برانگیخته است . ماموریت اصلی ایده ی پرسش مهر در کشورهای مختلف جهان تشکیل هسته های تحول برای بهسازی آموزش ، غنی سازی یادگیری، توانمند سازی معلمان و تولید دانش حرفه ای است (سرکارآرانی 1389) از آنجا که پرسش مهر به عنوان رویکردی ژاپنی از پژوهش مشارکتی در کلاس درس مطرح می شود. بررسی آن درتوسعه ی حرفه ای معلمان ایرانی ضروری است تا در صورت لزوم الگویی بومی برای بهره گیری ازآن فرایند در توسعه ی حرفه ای معلمان ایران طراحی شود . معلم از آن جهت مورد تاکید است که کارگزار اصلی نظام آموزشی به شمار می رود.و اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف در نهایت باید به واسطه ی او محقق شود در کتاب درس های فنلاندی به نقش مهم معلمان در موفقیت نظام آموزشی فنلاند تاکید شده است. تعامل مستمر و چهره به چهره ی معلم با دانش آموزان وی را درموقعیت ممتاز و منحصربه فردی قرار می دهد که هیچ عنصر انسانی دیگری در این سازمان از آن برخوردارنیست .

    ضرورت بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19

    ایده ی بهبود وتعالی مدارس چندین سال است که مطرح شده اما این ایده که مدرسه ای بتواند یاد بگیرد در طی دهه ی اخیر پس از دیدگاه نوین نسبت به مدارس به عنوان “سازمان های یادگیرنده”بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، تلفیق این ایده با توسعه ی حرفه ای معلمان فرصت هایی پدید می آوردکه موجب تغییر در مدرسه وبهبودیادگیری دانش آموزان می گردد.(سرکارآرانی،2007) یکی از جلوه های این تلفیق فرایند پرسش مهر به عنوان نوعی پژوهش مشارکتی در مدرسه است که توسعه ایجاد فرصت برای پرورش حرفه ای معلمان در مدرسه موجب تغییر مدرسه به یک سازمان یادگیرنده مدرسه و کلاس یادگیرنده می شود.

    شما عزیزان بعد از آشنایی با مقاله مراحل پرسش مهر به این نکته توجه فرمایید. بانک فایل پژوهشی معلمان اقدام به تهیه و تنظیم صدها نمونه پرسش مهر برای شما عزیزان نموده است.شما عزیزان میتوانید پس از شناخت در رابطه با مقاله مراحل پرسش مهر از این سایت برای دانلود پرسش مهر استفاده نمایید.

    فایل های آماده بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19

    پرسش مهر به عنوان رویکردی در فرهنگ آموزش این کشورمطرح است که به صورت یک فرایند مشارکتی ومستمربه عمیق شدن دانش موضوعی،مهارت های تدریس وتولید دانش حرفه ای کمک می کند و لذا منجر به توسعه ی حرفه ای موثر خواهد شد(اداره آموزش و پرورش آمریکا،2000،ماتوبا و سرکارآرنی،2005) پژوهش های جهانی نشان می دهد که برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان درمدرسه از جمله موثرترین روش های ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان و بهسازی کیفیت فرایند یاددهی-یادگیری است .بیشتر به ا ین علت که آموزش حین خدمت معلمان در مدرسه توجه آشکاری به علاقه مندی های حرفه ای معلمان دارد گوناگونی خواسته های معلمان را در نظرمی گیرد و فرصت های بسیاری را برای یادگیری آنها با تاکید بر شناخت بیشتر از مدرسه و دانش آموزان فراهم می کند.ضمن اینکه معلمان رابیش ازبیش درتصمیم گیریهای آموز شی مشارکت می دهد و امکان پژوهش در مدرسه و کلاس درس را توسط معلمان و با همراهی دانش آموزان بوجود می آورد.

    دراین روش به دانش آموزان علاوه بریادگیرندگان به عنوان کسانی که درتوسعه ی حرفه ای معلمان نیز نقشی قابل توجه دارند نگاه می شود.آموزش و پرورش یک جزیره نیست بلکه بخشی از قاره فرهنگ است ( برونر 1996،نقل از سرکارآرانی)

    دانلود فایل بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19

    این روش رویکردی نوین از پژوهش کنشی را متبلور می سازد که در آنها شرکت موثر درتصمیم گیری و مشارکت فعال درعمل معلمان دوپایه ی اساسی پژوهش محسوب می شوند.و نقشی به سزا در توسعه ی حرفه ای معلمان ایفا می کنند(سرکارآرانی 1379)

    همان طورکه بیان شد با مقایسه پرسش مهر در ایران و کشور های دیگر مثلا ژاپن در می یابیم ژاپن مسئولیت اولیه ی بهبود فعالیت مدرسه وکلاس درس را برعهده معلمان گذاشته است کونای کنشیو واژه ای است ژاپنی که از دوقسمت کونای به معنی مدرسه و کنشیو به معنی کارورزی تشکیل شده است کونای کنشیو برای توصیف فرایند مستمر پرورش حرفه ای معلمان ر مدرسه بکار می رود. و معلمان ژاپنی هنگامیکه فعالیت

    آموزشی خود را آغاز می کنند در آن درگیر می شوند ، همه مدارس ژاپن بطور فعال با”کونای کنشیو”درارتباطند”کونای کنشیو”که توسط معلمان اداره می شود،شامل مجموعه ای ازفعالیت های مختلف است که باهم فرایندجامعی ازبهسازی مدرسه راتشکیل می دهند.

    معلمان باهم در گروهایی باپایه های تحصیلی مختلف یا موضوعات درسی متفاوت و نیزپدرکمیته های ویژه کار می کنند . فعالیت های این گروه های مختلف توسط یک برنامه ی بهسازی مدرسه که اهداف را تعیین و بر کوشش ها و پیشرفت های سالانه نظارت می کند .هماهنگ می شود. درصد بالایی از معلمان نیز در گروههای منطقه ای که به صورت ماهانه تشکیل می شود شرکت دارند . معلمان هر ماه زمان قابل توجهی را در “کونای کنشیو”صرف می کنند.یکی از بخش های رایج “کونای کنشیو””جوگیوکن کیو”است،همانطور که بیان شدجوگیوکن کیو کلمه ای ژاپنی است که از دو قسمت “ جوگیر “به معنی درس و و “کن کیو”به معنی پژوهش یا مطالعه تشکیل شده است.ودرزبان فارسی به مطالعه درس یا پرسش مهر ترجمه شده است درآن

    فرایند گروهی از معلمان دردرس های کلاس خود به جمع آوری اطلاعات و تجزیه وتحلیل آن درمورد آموزش-یادگیری(تدریس)می پردازند.به این درس ها،پرسش مهر می گویند(هیبرت،1999)

    ضرورت بحث پیرامون بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19

    هدف اصلی پرسش مهر کمک به یادگیری مستمر معلم است که این معلم را از طریق ایجاد بستر مناسب برای بازاندیشی و بهبود عمل خود معلم پدید می آورد( تاکاهاشی ،2005 ) مقایسه پرسش مهر در ایران و کشور های دیگر نشان می دهد در همه کشورها پرسش مهر از طریق ایجاد فرصت در زمینه های زیرباعث توسعه ی حرفه ای معلمان می شود:

    1. -توسعه ی دانش موضوعی

    2. -توسعه ی دانش آموزشی

    3. -یادگیری دانشگاهی

    4. -طرح درس های با کیفیت بیشتر

    5. -ارتباط با اهداف زندگی روزمره

    6. -گفت و گوی حرفه ای با همکاران

    7. -باز اندیشی درباره تدریس خود

    استیگلرهیبرت (1999) نیزبه مواردفوق این نکته را می افزایند که پرسش مهر سیستمی ایجادمی کندکه ازتجربه های خودمی آموزدبه عبارت دیگر نظامی که دارای حافظه است و تجربیات ،دانش،منش و بینش معلمان را ثبت و ضبط می کند و باعث بهبود بلند مدت می گردد،درواقع پرسش مهر محیطی فراهم می کندکه معلمان در آن بتوانند بامشارکت مستمر به حل مسائل خود بپردازند و دانش حرفه ای تولید کنند و ازطریق آن به پرورش و توسعه ی حرفه ای دست یابند پرسش مهر به عنوان روشی موثربرای ترویج وغنی سازی یادگیری وتولیددانش حرفه ای در مدرسه به منظور تحول در آموزش نظر اندیشمندان بسیاری را در جهان به خود جلب کرده است. یافته های پژوهشی مقایسه پرسش مهر در ایران و کشور های دیگر نشان می دهد که پرسش مهر به گسترش فرهنگ یادگیری در مدارس یاری می رساند و محیطی را فراهم می سازد تا معلمان از یکدیگر بیاموزند،دانش حرفه ای خود را ارتقا دهند و دررفتار خود باز اندیشی کنندونیزدر برنامه های”تحول مستمر آموزش”مشارکت جویند.

    رئیس جمهور و بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19

    پرسش مهر الگوی اثر بخش در خلق محیط شوق انگیز برای یادگیری در مدرسه است.معلمان از این طریق یاد می گیرند که چگونه از یکدیگر بیاموزند . در تجارب آموزشی (تربیتی)یکدیگر سهیم شوندو با باز اندیشی دررفتار آموزشی خودراههای بهتری برای یاد دادن و یاد گرفتن بیابند و به تولید دانش حرفه ای بپردازند. در این الگو معلم، نه تنها به دیگران کمک می کند بلکه به خود کمک میکند(بختیاری)

    مقایسه پرسش مهر در ایران و کشور های دیگر نشان می دهد که پرسش مهر با در گیر ساختن معلمان در فرایند حل مساله طرح نقشه عمل مشاهده باز اندیشی و بازنگری عمل آموزش (تدریس)فرهنگ مشارکت حرفه ای را ارتقا می دهد.

    چنین فرایندی از یادگیری به تغییرفرهنگ مدرسه کمک می کندومحیط انعطاف پذیری برای دست یابی به یادگیری سازمانی فراهم می سازد و آنرا توسعه می دهد .در این الگو مدرسه و کلاس محل یادگیری معلمان و دانش آموزان می شود.بیشتر معلمان شرکت کننده در پژوه های پرسش مهر در کشورهای گوناگون جهان گزارش کرده اندکه پرسش مهر سبب می شودمعلمان مسئولیت بیشتری دراداره ی مدرسه احساس کنند و این الگو را عاملی برای فراهم آوردن زمینه ی “ خود یادگیری “ از طریق مشاهده باز اندیشی در عمل و خود ارزیابی می دانند.

    نمونه مقالات آماده بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19

    مشکلات پرسش مهر در جامعه امروز در کشور ایران آنقدر زیاد و بی شمار است که در جهت بهبود آنها و رسیدگی و برطرف نمودن این مشکلات می بایست تلاش زیادی انجام داد.

    قبل از پرداختن به مشکلات پرسش مهر باید به مقایسه اقدام پژوهی و پرسش مهر و سپس به شناخت مشکلات پرسش مهر پرداخت.

    اقدام پژوهی (پژوهش در عمل) نوعی مطالعه و بررسی است که افراد برای تغییر وضعیت نامطلوب و در نهایت بهسازی کارها در محیط شغلی بکار می برند. اقدام پژوهی نوعی تحقیق توصیفی یا غیر آزمایشی است با استفاده از اقدام پژوهی می توان موقعیت های نامعین اما ملموس مربوط به اقدام ها و عملیات آموزشی را مشخص کرد و در بهبود آن کوشید.در اقدام پژوهی،پژوهشگربرااساس نتایج بدست آمده می تواند تعدیل یا تغییرلازم را بلافاصله به عمل آورد و در عین حال به عنوان پژوهشگر بالقوه برای مشخص کردن موقعیت های نامعین در رابطه با فعالیت خود روش علمی را به کار برده و با استفاده از اقدام پژوهی این فعالیت را بهبودبخشند.چهارمرحله ی اقدام پژوهی:1-تشخیص و برنامه ریزی 2-اقدام برای شناسایی و حل مساله یا رفع مشکل 3-مشاهده به منظور نمایان ساختن میزان تغییرات انجام شده جهت رفع مشکل 4-تحلیل و تعدیل داده ها در اقدام پژوهی معلم و هر پژوهشگری خود با مسئله مواجه شده که خود اقدام به شناسایی و حل مساله می کند و خود از نتایج اقدام خود در عمل استفاده می کند . “ معلم به عنوانپژوهشگر”معادل دیگری برای اقدام پژوهی در نظام آموزشی است(بختیاری)

    پرای پرداختن به مشکلات پرسش مهر در ابتدا باید اذعان داشت که پرسش مهر رویکرد حرفه ای معلمین جهت تدوین طرح درس اجرا ، مشاهده و تحلیل نتایج است که در آن بهبود یادگیری دانش آموزان رخ می دهد . پرسش مهر فرصتی جهت تمرکز عمیق تر حواس و بررسی موضوعات اصلی درس می باشد( استیپانک ،1389،ص 11) در پرسش مهر معلم به دنبال آن است که به دانش آموزان نشان دهد تدریس چه چیزی به تجارب آنها می آموزد ، در پرسش مهر معلمان بصورت گروهی کارمی کنند.تا چگونگی انتقال محتوای دانش خود را به صورت تجربی برای دانش آموزان بیان کنند.ایده ی کلبدی پرسش مهر بهبودوبهسازی مستمرفرایندآموزش،یادگیری وتدریس است.

    پرسش مهر بر فرایند فوق تاکید می کند وراه حلی برای تعیین ساختار محتوای آموزشی می خواهند تا ازطریق آن محتوا یکبار دیگر بصورت مشارکتی با سایر معلمین وگاه با نظر خوددانش آموزان موردبررسی قرارگیردوراه حلی علمی برای رهنمون سازی وارتقای سطح کیفی سازی موضوع بکار خواهد رفت.پرسش مهر بریادگیری بهتر، سهلتردانش آموزان تمرکز دارد.

    پرسش مهر و اقدام پژوهی یا پژوهش عملی در آموزش و پرورش بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته یکی ازدغدغه های کارگزاران وسیاستگزاران آموزشی گسترش پژوهش به ویژه پژوهش مشارکتی دردرون مدرسه و کلاس است پرسش مهر در واقع روش پژوهشی مشارکتی معلمان در کلاس درس است که از آن به عنوان سودمند ترین، کاربردی ترین و موثرترین برنامه پرورش حرفه ای معلمان در مدارس ژاپن یاد شده است (سرکارآرانی،61:1378)پرسش مهر فرایند پژوهش مشارکتی معلمان در کلاس درس است ،که مثل اقدام پژوهی معلمان در طراحی، اجرا و ارزیابی فرصت می یابند تا با یکدیگر همکاری،همیاری و مشارکت کنند،مسائل درون مدرسه وکلاس را بکاوند،جوابی بیابند وآنرادر عمل آموزشی یکدیگر داشته باشند.

    در پرسش مهر و اقدام پژوهی،معلمان به شیوه ی کارگروهی تمرین می کنند واز یکدیگربیاموزند در پرسش مهر پس از اینکه معلمان مبانی نظری آموزش یادگیری را بیاموزند،مهارت های علمی،عملی و کاربردی مربوط به فرایند یاددهی -یادگیری (آموزش)،ارزیابی روش های تدریس،خود ارزیابی،فعالیت های آموزشی رامی آموزند معلمان مباحث گروهی موضوع مورد پژوهش را انتخاب کرده وبه صورت مشارکتی و درگروه،طرح پژوهش مربوط به آنرا تهیه می نمایند.

    نقش بتحقیق پرسش مهر 98–97 | تحقیق پرسش مهر 19 در نظام آموزشی

    پرسش مهر مثل اقدام پژوهی به شیوه مشارکتی به ارزیابی دقیق فعالیت های آموزشی انجام شده در ارتباط با موضوع مورد نظر می پردازد. در این شیوه دانش آموزان را درپژوهش خود سهیم و در واقع در حین عمل پژوهش می کند (سرکار آرانی 62:1378)

    برای غلبه بر مشکلان پرسش مهر که در مدرسه وکلاس است،بیشتر برمسائل آموزشی درس وکلاس تمرکز

    دارند و به جنبه های جزئی و کاربردی در کلاس تمرکز دارد.فرهنگ برتدریس و یادگیری تاثیر دارد.

    برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید
  • برای شرکت در مباحث تبادل نظر باید ابتدا در سایت  ثبت نام  کرده، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید؛    (Log In) کنید.
مدرسه یاب
استان :
شهر :
منطقه :
محدوده(اختیاری) :
مقطع تحصیلی :
نوع مدرسه :
جنسیت :
نام مدرسه :
موضوع قبل
زیربخش
موضوع بعد
آخرین پست های این بخش
آخرین پست های این تالار
مادایران، نماد اطمینان
تبلیغات
تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ و متعلق به اين سايت (مدرسه کلوب ) میباشد و استفاده از مطالب با ذکر و درج لینک منبع بلامانع است © Copyright 2018 - MadresehClub.com